Informatikai egység munkatársai
Alkalmazás Támogatási és Fejlesztési Főosztály
Az Alkalmazás Támogatási és Fejlesztési Főosztály feladata a hatókörébe rendelt központi alkalmazások, és a saját, egyedi fejlesztésű alkalmazások támogatása, valamint egyetemi igények alapján egyedi alkalmazások fejlesztése.
A főosztály közvetlen elérhetősége: iigalkalmazas@listserv.pte.hu
Fejlesztési Csoport
Fejlesztési Csoportunk tagjai az Egyetem szervezeti egységeiből érkező igények alapján végeznek alkalmazás fejlesztéseket az igényfelméréstől kezdve, a specifikáció készítésén, kódoláson, tesztelésen, dokumentációk megírásán át az éles átadásig, valamint a későbbi változáskezelést és továbbfejlesztést is biztosítják.
A csoport közvetlen elérhetősége: fo@listserv.pte.hu
Portál Csoport
A Portál Csoport munkatársai a központi Drupal alapú portálrendszerben az Egyetem szervezeti egységei számára és igényei alapján készített portálokkal támogatják az Egyetem és az egységek webes megjelenését. A portálfejlesztés mellett a változáskezelés, továbbfejlesztés és az átadott portálok alkalmazás üzemeltetése is része a feladataiknak.
A csoport közvetlen elérhetősége: portal@listserv.pte.hu
SAP Csoport
A SAP Csoport kollégái az Egyetem SAP vállalatirányítási és az SAP-SRM igénylési rendszerének alkalmazástámogatását végzik.
A csoport közvetlen elérhetősége: sap@pte.hu
Ügyviteli Alkalmazások Csoport
Az Ügyviteli Alkalmazások Csoport munkatársainak feladata a csoport hatókörébe utalt központi alkalmazások (pl. Nexon, KAR), és egyedi fejlesztésű alkalmazások (pl. ÚNKP, KITEP, IIG-HR) alkalmazástámogatása.
A csoport közvetlen elérhetősége: alkalmazassupport@pte.hu
Infrastruktúra Szolgáltatási Főosztály
Az Infrastruktúra Szolgáltatási Főosztály feladata a központi- informatikai infrastruktúra és szolgáltatások üzemeltetése, támogatása és folyamatosan elérhető ügyfélszolgálat biztosítása, valamint az informatikai beszerzések támogatása.
A főosztály közvetlen elérhetősége: iiguzemeltetes@listserv.pte.hu
Beszerzési és Szolgáltatási Csoport
A Beszerzési és Szolgáltatási Csoport munkatársainak feladata a Pécsi Tudományegyetem informatikai beszerzési, beruházási folyamatainak támogatása. Részvétel a tervezési folyamatban, igények összegyűjtése, adminisztrációja, beszerzési és közbeszerzési folyamatok indítása, nyomon követése, eszközgazdálkodás, valamint a központi informatikai szolgáltatási szerződések és licenszek kezelése.
Közvetlen elérhetőség: informatikai.beszerzes@listserv.pte.hu
Desktop Üzemeltetési Csoport
A csoport munkatársai üzemeltetik a központi Microsoft SCCM Desktop Menedzsment szolgáltatást, valamint támogatást nyújtanak a felhasználóknak személyesen, illetve a desktop menedzsment rendszerrel az Informatikai és Innovációs Igazgatóság által üzemeltetett területeken. Valmint támogatják a Klinikai Központ Egészségügyi Informatikai Alkalmazástámogatási és Fejlesztési Osztály Desktop csoportjának munkatársait.
Közvetlen elérhetőség: desksupport@listserv.pte.hu
E-learning Csoport
E-learning csoportunk tagjainak feladata a digitális oktatáshoz, illetve online kommunikációhoz elengedhetetlen központi PTE Moodle LMS szolgáltatás és PTE O365 Teams szolgáltatás üzemeltetése és támogatása.
Közvetlen elérhetőség: elearning@pte.hu
További elérhetőségek:
Moodle támogatás: moodle@pte.hu
Teams támogatás: teams@pte.hu
Hálózatüzemeltetési Csoport
A Hálózatüzemeltetési Csoport munkatársai üzemeltetik a PTE vezetékes és vezeték nélküli infokommunikációs hálózati infrastruktúráját és biztosítják az ehhez kapcsolódó hálózati szolgáltatásokat.
Közvetlen elérhetőség: netsupport@listserv.pte.hu
Kari Informatikai Csoport
A csoport munkatársai közvetlen informatikai támogatást nyújtanak a felhasználóknak személyesen a karokon (ÁOK, AJK, BTK, GYTK, KTK, KPVK, MK), illetve az Informatikai és Innovációs Igazgatóság központi desktop menedzsment rendszerével üzemeltetik a kari desktop infrastruktúrát.
Közvetlen elérhetőség: iigreferensek@listserv.pte.hu
Szerver Üzemeltetési csoport
A Szerver Üzemeltetési Csoport munkatársai üzemeltetik a PTE központi szerver, storage és mentő infrastruktúráját, a teljes PTE O365 környezetet, valamint biztosítják a központi szolgáltatások folyamatos rendelkezésre állását.
Közvelten elérhetőség: iigserversupport@listserv.pte.hu
Telekommunikációs Csoport
A Telekommunikációs Csoportunk mérnök és technikus munkatársai üzemeltetik a vezetékes telekommunikációs infrastruktúrát PTE szinten és biztosítják annak folyamatos rendelkezésre állását.
A csoport telefonközpont-kezelő munkatársai pedig munkaidőben (hétfőtől csütörtökig: 7:30 - 16:00, péntekenként: 7:30 - 13:30-ig) állnak rendelkezésre, az IIIG telefonközpontjában fogadják a külső és belső hívásokat és segítik a hozzájuk forduló ügyfeleket. Munkaidőn kívül a Klinikai Központ Egészségügyi Informatikai Alkalmazástámogatási és Fejlesztési Osztályhoz tartozó telefonközpont munkatársai fogadják a hívásokat.
Közvetlen elérhetőségek:
Üzemeltetés: veztel@listserv.pte.hu
Mobil és vezetékes telefon szolgáltatásokkal kapcsolatos támogatás: telsupport@listserv.pte.hu
Telefon központ: + 36 72 501-500, illetve a 40001 melléken
Ügyfélkapcsolati Csoport
Az Ügyfélkapcsolati Csoport által biztosított a nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésére álló központi IT Ügyfélszolgálat (Service Desk). Az ügyfélszolgálat telefonon, e-mailen, illetve önkiszolgáló webes felületen, munkaidőben pedig akár személyesen is elérhető. Az Ügyfélkapcsolati Csoport elsőszámú feladata az egyetemi polgárokkal való kapcsolattartás az Informatikai és Innovációs Igazgatóság IT szolgáltatásaival kapcsolatos ügyekben, legyen az akár új igénylés, akár valamely szolgáltatással kapcsolatban felmerülő probléma, továbbá az IT területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok.
Közvetlen elérhetőségek:
IT Ügyfélszolgálat (Service Desk): sd@pte.hu ; +36 72 536-006, vagy 36006-os belső mellék, illetve önkiszolgáló felület: https://sm.pte.hu