A Pécsi Tudományegyetem Informatikai és Innovációs Igazgatósága a nap 24 órájában áll az ügyfelek rendelkezésére telefonos és emailes elérhetőségein, munkaidőben pedig akár személyesen is. Az Ügyfélszolgálat első számú feladata az egyetemi polgárokkal való kapcsolattartás az Igazgatóság szolgáltatásaival kapcsolatos ügyekben, legyen az akár új igénylés, akár valamely szolgáltatással kapcsolatban felmerülő hiba, probléma. Az ügyfelek számára könnyebbséget jelent, hogy az egy kapus ügyintézés keretében minden kérésükkel az Ügyfélszolgálathoz fordulhatnak, ahol munkatársaink a beérkező
dokumentálják, és a szükséges előzetes ellenőrzések után a szakértő kollégáknak továbbítják.
Ahhoz, hogy munkánkat megfelelő módon tudjuk végezni, kérjük, hogy minden informatikai jellegű kérdéssel az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjék felvenni az Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot:
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság 2021.