Főoldal

Informatika

Innováció

Demola

Inno-Capital

Ügyfélszolgálat

A szolgáltatás leírása

A Pécsi Tudományegyetem Informatikai és Innovációs Igazgatósága a nap 24 órájában áll az ügyfelek rendelkezésére telefonos és emailes elérhetőségein, munkaidőben pedig akár személyesen is. Az Ügyfélszolgálat első számú feladata az egyetemi polgárokkal való kapcsolattartás az Igazgatóság szolgáltatásaival kapcsolatos ügyekben, legyen az akár új igénylés, akár valamely szolgáltatással kapcsolatban felmerülő hiba, probléma. Az ügyfelek számára könnyebbséget jelent, hogy az egy kapus ügyintézés keretében minden kérésükkel az Ügyfélszolgálathoz fordulhatnak, ahol munkatársaink a beérkező

  • tájékoztatás-kéréseket,
  • hibabejelentéseket,
  • hozzáférés vagy szolgáltatás igényléseket,
  • változtatási igény bejelentéseket

dokumentálják, és a szükséges előzetes ellenőrzések után a szakértő kollégáknak továbbítják.


Hibabejelentést bemutató videó

Igénybejelentést bemutató videó


A szolgáltatás működése, igénybevétele

Ahhoz, hogy munkánkat megfelelő módon tudjuk végezni, kérjük, hogy minden informatikai jellegű kérdéssel az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjék felvenni az Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot:

  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálati hibabejelentő és szolgáltatásigénylő felület: https://sm.pte.hu
  • Email: sd@pte.hu
  • Telefon: (+36) 72/536-006, 36006 belső mellék, 60006 vagy *0006 gyorshívók
  • Chat felület használata (ServiceDesk felhasználónak kell írni)