Kedves Felhasználóink!
A Pécsi Tudományegyetem tervezetten 2025. január 13-án frissíti a szervezet új jegykezelő rendszerét. Az informatikai és műszaki szolgáltatási igények, hibabejelentések, hozzáférési kérelmek és egyéb kérések bejelentésére szolgáló rendszer segíteni fogja mind a bejelentések, mind azok megoldásának hatékonyságát. A rendszer lehetőséget nyújt hibák, igénylések digitális benyújtására, azok elektronikus jóváhagyására is, valamint részletes információt nyújt az általunk már korábban indított jegyek státuszáról és segít, hogy a problémamegoldók hatékonyabban kezeljék le a bejelentéseket.
Önkiszolgáló ügyfélszolgálati hibabejelentő és szolgáltatásigénylő felület elérhetősége: https://sm.pte.hu
Email: sd@pte.hu
Telefon: (+36) 72/536-006, 36006 belső mellék, 60006 vagy *0006 gyorshívók
A ServiceDesk csapata olyan segítőkész kollégáik, akik ismerik a rendszer használatát, a leggyakrabban felmerülő problémákat és szívesen segítenek önöknek, ha bármilyen a rendszer működésével, informatikai és műszaki szolgáltatási igényekkel, hibabejelentésekkel, hozzáférési kérelmek és egyéb kérések bejelentésével kapcsolatos kérdéssel fordulnak feléjük.
A bevezetés tervezett ütemterve:
A felületen a bevezetés időpontjában kiesések és lassulások várhatóak. Az átállás után valószínűleg a böngésző újraindítására lesz szükség a rendszerhasználat előtt.
Kérjük, kövesse nyomon a bevezetéssel kapcsolatos bejelentéseket itt az SM felületén és hírleveleinkben, hogy naprakész lehessen a rendszer bevezetésével kapcsolatban!
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság 2021.