Az Igazgatóság desktop üzemeltetési szolgáltatása keretében a kollégák személyes támogatása mellett központi desktop menedzsment eszközt is biztosítunk az IT eszközök menedzseléséhez. A hibák, problémák megoldása, a számítógépek telepítése, felügyelete az esetek nagy részében megoldható távoli elérésen keresztül, de munkatársaink szükség szerint helyszíni megjelenéssel segítik a felhasználókat, személyesen is rendelkezésre állnak.
A szolgáltatás minden egyetemi polgár számára elérhető. Hiba- és problémabejelentés Ügyfélszolgálatunkon jelezhető.
A Központi Desktop Menedzsment Rendszer (Microsoft Endpoint Manager, korábbi nevén: SCCM) egyszerűsíti és gyorsítja a felhasználói igények kiszolgálását a rendszerre csatlakozott számítógépeknél.
Az egyes szoftverek vagy akár a teljes számítógép telepítése, újratelepítése távolról, akár tömegesen is elvégezhetők néhány kattintással.
Az általunk kínált megoldással mind a rendszerek állapotát, mind a bekövetkezett biztonsági eseményeket figyelemmel tudják kísérni az igénybe vevő szervezeti egységek munkatársai egységes módon, illetve felületen.
A rendszer használatának előnyei:
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság 2021.