Főoldal

Informatika

Innováció

Demola

Inno-Capital

IT eszköz javítás

A szolgáltatás leírása

A szolgáltatással az Informatikai és Innovációs igazgatóság IT eszközök javítását és új alkatrészek beszerzését biztosítja egy keretszerződéssel, melynek eredményeként ezen eszközök beszerzése egyszerűsödik és jóval gyorsabb, mint eljárás lefolytatása. A szolgáltatásban partnerként a szerződött szállítók vesznek részt.

 

A szolgáltatás működése, igénybevétele

Belső szolgáltatásként Igazgatóságunk a Kancellária egyéb egységeinek hathatós közreműködésével keretszerződések megkötését kezdeményezi. A keretszerződés vagy keretszerződések biztosítják azt, hogy beérkező igény esetén a külső partner irányába indított egyszerű lehívással, megrendeléssel teljesíteni lehessen az igényeket.

Az Igazgatóság feladatköre kiterjed a hiánytalanul kitöltött és a beérkezett igénylőkkel kapcsolatos ügyintézésre, valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó számlák kezelésére.

A külső szolgáltatást minden esetben a rendelkezésre álló keretszerződésben, vagy keretszerződésekben érintett partnerek nyújtják a szerződéseknek megfelelő árakon és szolgáltatási színvonalon.

A szolgáltatást csak kijelölt kapcsolattartók révén van mód igénybe venni. A szervezeti egységek kapcsolattartóit írásban, lehetőség szerint az sd@pte.hu címre küldött emailben van mód kijelölni az egységek vezetői részéről.

  1. A kapcsolattartók elsőként javítási- vagy alkatrész igényt indítanak a folyamatot támogató rendszer felületén (https://javitas.pte.hu).
  2. Alkatrészigény esetén a rendszerben generált igénylő nyomtatványt a kapcsolattartó a szervezeti egység gazdálkodási referensével szignóztatja, majd megküldi Igazgatóságunk Ügyfélszolgálatára. Az eljárási folyamat gyorsítása érdekében a dokumentumok szkennelve, emailben is továbbíthatók az sd@pte.hu vagy itbeszerzes@pte.hu címekre. A gazdálkodási referens által emailben továbbított igénylő esetében nincs szükség annak nyomtatására, szignózására, majd vissza szkennelésére, minden egyéb esetben az eredeti nyomtatványt belső postával meg kell küldeni Informatikai és Innovációs Igazgatóság Ügyfélszolgálata részére.
  3. Javítási szolgáltatás igénylése esetén a bejelentő eldöntheti, hogy kéri-e a hibás eszköz bevizsgálását. Amennyiben igen, a külső partner a bevizsgálás elvégzése után adja meg ajánlatát. Amennyiben az igénylő nem kér bevizsgálást, akkor a szolgáltató megbecsüli a javítás költségeit, és az alapján készít ajánlatot, amelyet továbbít az igénylőnek. Az ajánlat ismeretében az igénylő eldöntheti, hogy kéri-e a javítás elvégzését.
  4. Amennyiben igénylő az ajánlat ismeretében kéri a javítás elvégzését, úgy az elektronikus rendszerben elfogadja az ajánlatot, kinyomtatja az igénylő nyomtatványt, szignóztatja a szervezeti egység gazdálkodási referensével, csatolja a szolgáltató ajánlatát majd megküldi Igazgatóságunk Ügyfélszolgálatára. Az eljárási folyamat gyorsítása érdekében a dokumentumok szkennelve, emailen is továbbíthatók. A gazdálkodási referens által emailben továbbított igénylő esetében nincs szükség annak nyomtatására, szignózására, majd újraszkennelésére, minden egyéb esetben az eredeti nyomtatványt belső postával meg kell küldeni az Ügyfélszolgálat.
  5. Igazgatóságunk munkatársai a beérkezett igény alapján elkészítik a külső megrendelőt és továbbítják a szállító felé.
  6. A szállító elvégzi a megrendelt szolgáltatást, vagy leszállítja az alkatrészt.
  7. Az igénylő a támogató rendszerben elfogadja vagy elutasítja az elvégzett szolgáltatást, illetve a leszállított eszközt.
  8. Amennyiben elutasításra kerül, a szállító köteles ismételten eljárni.
  9. A teljesítés elfogadása estén a folyamat lezárul.

Minden olyan esetben, amikor bármilyen elakadást érzékelnek a folyamatban, vagy probléma, vita merül fel a külső szállítóval, kérjük haladéktalanul jelezzék Igazgatóságunk Ügyfélszolgálatán!

 

A jelenlegi keretszerződésünk a következő, nem garanciális eszköz típusokra terjed ki:

  • PC

  • notebook

  • projektor

  • asztali kis- és közepes nyomtató

  • kisteljesítményű szünetmentes

 

További információk, tájékoztatók

A szolgáltatáshoz kapcsolódó aktuális külső szolgáltatói árlista elérhető a támogató rendszerbe történő bejelentkezés után.