Főoldal

Informatika

Innováció

Demola

Inno-Capital

Alkalmazás fejlesztés

A szolgáltatás leírása

Az Informatikai és Innovációs Igazgatóság alkalmazás fejlesztési tevékenysége keretében az Egyetem szervezeti egységei számára, egyedi igények alapján készít informatikai alkalmazásokat, kínál webes megoldásokat funkcionálisan és volumenében igen széles spektrumon.  

 

A szolgáltatás működése, igénybevétele

A fejlesztéseket az igény felmerülésétől a specifikáció elkészítésén, a kódoláson, a tesztelésen, dokumentációk készítésén át az éles üzemi átadásig munkatársaink koordinálják, az ügyfeleink igényeit maximálisan figyelembe véve, folyamatos konzultációkon keresztül. Abban az esetben is állunk rendelkezésre, amennyiben a megvalósítást nem Igazgatóságunk végzi, kollégáink az igény megfogalmazásában, koncepció, specifikáció készítésében, és szükség szerint a beszerzési eljárás folyamán is segítséget nyújtanak.

A fejlesztések megvalósításának határidejét minden esetben az adott feladat volumene, az egyéb feladatok és a rendelkezésre álló kapacitások függvényében, egyedien, az igénylővel egyeztetve határozzuk meg.

Az általunk fejlesztett alkalmazások üzemeltetését mind hardver, mind alkalmazás oldalról mi végezzük, illetve a továbbfejlesztési igényeket is kezeljük.

A felmerült igényekkel kapcsolatban közvetlenül az Alkalmazás Szolgáltatási Főosztály Fejlesztési Csoportja a fo@liststerv.pte.hu email címen, vagy Ügyfélszolgálatunk kereshető meg a szokásos elérhetőségeken. Az átadott alkalmazások használata közben felmerült problémákkal kapcsolatos bejelentéseket Ügyfélszolgálatunk várja a nap 24 órájában.

 

További információk, tájékoztatók

Az alábbiakban bemutatjuk néhány korábban elkészült alkalmazásunkat:

  • Adatvédelmi nyilvántartó alkalmazás: A GDPR és az azzal összhangban álló PTE adatvédelmi szabályozás bevezetése kapcsán, az abban előírt adatvédelmi törzskönyvek nyilvántartására, adatvédelmi állásfoglalások, ajánlások, tájékoztatók elérésére szolgáló fejlesztés.
  • Foglalkozás Egészségügyi és Munkahigiénés Központ időpont foglaló alkalmazás: A PTE dolgozói számára a kötelező egészségügyi felülvizsgálatok nyilvántartására, beutalására és időpont foglalására szolgáló alkalmazás.
  • Hír- és körlevél küldő alkalmazás: PTE belső hír- és körlevelek összeállítására, ütemezett küldésére szolgáló alkalmazás, mely online elektronikus kapcsolattal biztosítja a központi törzsadatokból az aktuális dolgozói és hallgatói törzsek, valamint egyedi listák alapján a címzett adatok beemelését, a körlevél funkcióban egyedileg definiált változók betöltési lehetőségével és használatával.
  • HR-támogató alkalmazás: A humánpolitikai feladatokkal összefüggő tevékenységek, pl. szabadság igénylés, tervezés, kezelés, további jogviszony bejelentés, beiskolázási támogatás igénylés, munkatársi értékelés elektronikus támogatását biztosító alkalmazás.
  • KITEP pályáztató alkalmazás: A PTE Kriszbacher Ildikó Tehetséggondozó Program elektronikus pályáztatását kezelő alkalmazás.
  • Klinikai Központ jogosultság kezelő alkalmazás: A Klinikai Központ betegdokumentációs informatikai rendszereihez történő hozzáférés igénylő, a hozzáférési folyamatot kezelő és nyilvántartó alkalmazás. 
  • ÚNKP pályáztató alkalmazás: A PTE Új Nemzeti Kiválóság Programjának elektronikus pályáztatását lehetővé tevő, a pályázat teljes élettartamát és folyamatát lefedő alkalmazás.