Főoldal

Informatika

Innováció

Demola

Inno-Capital

Melléktermek – Breakout rooms

A Microsoft Teams-ben mostantól elérhető a Melléktermek - Breakout rooms funkció.

A Melléktermek lehetővé teszik a szervezők számára, hogy az értekezleteket a hatékonyabb együttműködés elősegítése érdekében alcsoportokra osszák. Melléktermek elérhetők a Teams értekezlet irányítópultján az alábbi ábrán pirossal jelzett ’Melléktermek’ kapcsolóval.

Az értekezlet szervező választhatja a résztvevők automatikus vagy kézi hozzárendelését, és így akár 50 melléktermet is létrehozhat Teams csoport vagy Teams csatorna értekezleten.

Az értekezlet szervezője engedélyezheti, hogy a résztvevők bármikor visszatérhessenek a főértekezletre (Beállítások -> A felhasználók visszatérésének engedélyezése a főértekezletbe), majd visszatérhessenek a kijelölt mellékterembe. Így a felhasználók kérdéseket tehetnek fel anélkül, hogy megzavarnák a mellékterem beszélgetéseit.

Az értekezlet szervezője szükség szerint létrehozhat, átnevezhet és törölhet melléktermeket. Amint a melléktermek nyitva vannak, az értekezlet szervezői csatlakozhatnak azok bármelyikéhez, és gyorsan válthatnak az egyes termek között. A szervezők közleményeket küldhetnek a melléktermekbe, és bármikor visszahívhatnak minden résztvevőt a főértekezletre.

A melléktermekből származó fájlokat meg lehet osztani a főértekezleten - miután mindenki újra együtt van - és utána elérhetők lesznek az értekezlet csevegésében.

 

FONTOS!

Melléktermeket csak az értekezlet szervezői indíthatnak Teams asztali kliens használatával.

Javasoljuk az elérhető legújabb verzió használatát ill. ellenőrizze, hogy az új értekezlet-élmény engedélyezve van: Beállítások -> Általános -> Az új értekezlet-élmény bekapcsolása (Az új értekezletek és hívások külön ablakban nyílnak meg. A Teams újraindítása szükséges.)

A résztvevők asztali, webes vagy mobil eszközön csatlakozhatnak a melléktermekhez, ahol lehetőség van a whiteboard és a képernyő megosztás használatára.

Kategória
Teams